Airpang

Direktlänk till inlägg 28 mars 2016

Ett klipp...

Av Johnny Ottosson - 28 mars 2016 18:15



Luftgevär/pistoler, köp-sälj-byte


  Jag kan bara gratulera köparen till ett riktigt bra köp!


På FB så finns det en grupp som heter Luftgevär/pistoler, köp-sälj-byt och detta är en arena där många intressanta affärer äger rum. Att annonsera kostar inget och gruppen, som är sluten, har snart 2000 deltagare med uttalat luftvapenintresse.


Dagens fynd var den riktigt fina Feinwerkbau 300S som låg ute i två (2) minuter innan den såldes. Begärt pris för den fina och välfungerande bössan inklusive ett trevligt fodral etc var 1300 kr men köparen, som slog till direkt, erbjöd sig att betala 1500 kr och därtill frakten. Nu har han en kanonbössa att se fram emot att bekanta sig med under den kommande veckan.


Så, är ni sugna på något nyförvärv och inte är medlem i den här gruppen ännu så är det bara till att joina in och vänta på att det stora klippet ska uppenbara sig - jag har som admin sett flera riktigt fina affärer passera den senaste veckan och det kommer regelbundet ut spännande saker.

 
 
Ingen bild

Niklas

28 mars 2016 18:53

Jag hoppas att det blir bra, på den andra bilden såg man en del ytrost... Nåja, nu har jag en fwb i samlingen i alla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johnny Ottosson - 20 juni 2023 21:00

  En ammunitionstest!   Klassiska Baracuda med tre olika vikter och betydligt bättre burk.     När jag köpte min gamla BSA Ultra på sommaren 2006 så betalade jag £249 vilket kompletterades med £89 för kikarsiktet och ytterligare 2 x £4...

Av Johnny Ottosson - 11 april 2023 19:00

  Brno nummer 5 Ett vackert vapen, bara stål och trä dessutom.   Även denna gång så kommer temat att vara rimfire/”salongsgevär”/småviltstudsare/kantantänt/22LR eller vad man nu egentligen vill kalla den här vapengruppen. Jag har...

Av Johnny Ottosson - 19 mars 2023 17:00

  På dryga distanser...   Att skjuta över 40 meter med 177/8J är en utmaning utomhus. Idag blev det en sväng till huset och eftersom det var någorlunda vindstilla så tog jag min lilla Crosman 1701 Bullpup - i allt väsentligt drivlinan av e...

Av Johnny Ottosson - 26 februari 2023 17:00

Skön söndag!   Idag blev det en sväng runt de nya domänerna. Även den här helgen så kunde jag inte motstå frestelsen att åter igen ta med min gamla BSA ut till huset för lite skytte över 40 meter. Man kan alltså säga att förra helgen g...

Av Johnny Ottosson - 25 februari 2023 21:30

    Plastic fantastic!     Syntetstockar har blivit allt mer populära! Syntetstockar är numera nästan mer talrika än stockar av trä eller laminat och i takt med behoven av bättre lönsamhet, liksom rådande designtrender för skjutvapen, ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Luftgevär. Detta är portalen till luftvapenvärlden i Sverige. Här finns alla nyheter om luftvapen samt länkar så att man kan gå vidare till alla sidor i Sverige som intresserar luftvapenentusiaster.

Fråga mig

868 besvarade frågor

Omröstning

Är Airpang en meningsfull del av din luftvapenhobby som tillför dig nytta?
 Ja, oundgänglig
 Ja, bra och nyttig
 Tja, kul men inte mer
 Nej, slöläser bara ibland
 Nej, kommer aldrig mer att besöka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

AirPang Gästbok


Skapa flashcards