Airpang

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Mera bilder...

Av Johnny Ottosson - 27 februari 2013 20:30


Mer foto på dagens nyheter


  Nya railen över lådan..

 
 
Ingen bild

Johan

27 februari 2013 21:25

Fula som stryk. Lika fula som den hatsan supercharger i cal 22 som jag hämtade ut på ica idag efter en beställning från Snackebror Tobias:)

 
Ingen bild

Silwer

27 februari 2013 23:53

Jo men vem väntar sig nån eklegans utom från UK?

Det är ju bara en bonus annars, ingte konstrueras med ögar här som tyska vapen spom troligen är grunden, vi är ju tyskar i världens ögon som kan engelska.

 
Ingen bild

kj

28 februari 2013 14:10

bullpup från fx?tja den ser ju inte så jävlig ut som ryska edgun,som är svindyr åxo,8000kr för denna?eller gäller svinpris här åxo?

 
Ingen bild

Silwer

28 februari 2013 15:57

Eurorail men ser mindre lyckat ut, mer likt min gamla Pro-Target tycker jag än Steyr tex.

Bullpup har blivit lite hysteri, även folk som inte behöver nån TROR att de behöver en ungefär, undrar hur länge det håller och när marknaden är mättad.

Håller inte med om att formplast är snyggare än de ryska tyvärr.

FT vapnen har ju funits ett tag och har sålt fler på kort tid än jag trodde m3d tanke på den inställning folk har till tävlingsmässiga vapen, dock för mig svårt att se Royaleblock på dem inte Elite.

Hoppas på en showdown då mot Matadoren, det borde vara ojämt, men vi får väl se.

Pris på Royalebullpupen?

Johnny Ottosson

1 mars 2013 19:03


Nu är stocken inte bara "formplastad" precis.

Prisläge, sannolikt runt nuvarande konventionella modeller.

 
Ingen bild

kj

28 februari 2013 16:37

du johan ingen dum ide om ica började sälja luftvapen,priserna kunde ju gå ner rejält,2kilo hästkött och en hatsan tack? ha ha

 
Ingen bild

Johan

28 februari 2013 17:39

Tja det är ju gott med hästkött:)

Johnny Ottosson

1 mars 2013 19:02


Japp, framförallt ungföl är mört och fint.

 
Ingen bild

Silwer

28 februari 2013 18:53

Häst är helt ok för mig iaf, men det ska stå hästlasagne isf, så mycket skit från skumma länder de maler ihop i Sverige så är det här fånig hysteri bara, kan man tillverka nåt på nåt snusksätt så gör man det, och så dyrast matpriser i EU på det.

 
Ingen bild

kj

28 februari 2013 21:45

fx har hakat på går fram i hästeväg,,,aj den va dålig men ja kör den.

 
Ingen bild

Dudda

1 mars 2013 09:25

Är det bara jag som tycker att blocket har en annan finnish än tidigare?

Johnny Ottosson

1 mars 2013 19:01


Korrekt.

Du är skarpögd.

 
Ingen bild

Silwer

1 mars 2013 17:38

Dudda, ja det ser bättre ut, men det är förserie med, vi får väl se serievapnen, inget har ju sagts om ev finnishföbättring av Royalefamiljen.

Men mer bilder och fler vapen kommer dyka upp.

Johnny Ottosson

1 mars 2013 19:00


Samtliga vapen ifrån FX Airguns har finishförbättrats under 2012.

Berörda vapen är de som har "datum" påstansat.

 
Ingen bild

Silwer

1 mars 2013 22:14

Ok, begripligt om man ska vara med de andra i högre klassen, jag är en sån som ser positivtpå kvalitetskänsla och inte när det bara fungerar typ Hatsan när man detaljstuderar.

Den borstade looken på delarna upplevs som en förbättring även om bössan inte går ett spår bättre, sån är jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johnny Ottosson - 20 juni 2023 21:00

  En ammunitionstest!   Klassiska Baracuda med tre olika vikter och betydligt bättre burk.     När jag köpte min gamla BSA Ultra på sommaren 2006 så betalade jag £249 vilket kompletterades med £89 för kikarsiktet och ytterligare 2 x £4...

Av Johnny Ottosson - 11 april 2023 19:00

  Brno nummer 5 Ett vackert vapen, bara stål och trä dessutom.   Även denna gång så kommer temat att vara rimfire/”salongsgevär”/småviltstudsare/kantantänt/22LR eller vad man nu egentligen vill kalla den här vapengruppen. Jag har...

Av Johnny Ottosson - 19 mars 2023 17:00

  På dryga distanser...   Att skjuta över 40 meter med 177/8J är en utmaning utomhus. Idag blev det en sväng till huset och eftersom det var någorlunda vindstilla så tog jag min lilla Crosman 1701 Bullpup - i allt väsentligt drivlinan av e...

Av Johnny Ottosson - 26 februari 2023 17:00

Skön söndag!   Idag blev det en sväng runt de nya domänerna. Även den här helgen så kunde jag inte motstå frestelsen att åter igen ta med min gamla BSA ut till huset för lite skytte över 40 meter. Man kan alltså säga att förra helgen g...

Av Johnny Ottosson - 25 februari 2023 21:30

    Plastic fantastic!     Syntetstockar har blivit allt mer populära! Syntetstockar är numera nästan mer talrika än stockar av trä eller laminat och i takt med behoven av bättre lönsamhet, liksom rådande designtrender för skjutvapen, ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Luftgevär. Detta är portalen till luftvapenvärlden i Sverige. Här finns alla nyheter om luftvapen samt länkar så att man kan gå vidare till alla sidor i Sverige som intresserar luftvapenentusiaster.

Fråga mig

868 besvarade frågor

Omröstning

Är Airpang en meningsfull del av din luftvapenhobby som tillför dig nytta?
 Ja, oundgänglig
 Ja, bra och nyttig
 Tja, kul men inte mer
 Nej, slöläser bara ibland
 Nej, kommer aldrig mer att besöka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

AirPang Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards