Airpang

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

Sommaren 2012

Av Johnny Ottosson - 19 juni 2012 06:30


Förändring


På grund av personliga anledningar så kommer jag inte att uppdatera bloggen lika frekvent framöver som hittils. Som läget är nu kommer den dock att ligga kvar online i sin nuvarande form tills jag kan ta hand om den igen.


Jag hoppas att ni kommer att uppskatta den lika mycket framöver som jag gjorde när jag skrev den.

 
 
Ingen bild

Erik

19 juni 2012 08:59

Kämpa på Johnny!

 
Ingen bild

SverigeDemokraten

19 juni 2012 12:13

det var ett oroande besked du lämnar i inlägget . Hoppas verkligen att inget allvarlig har hänt med tanke på ditt svar i går om din frånvaro vid bänkskyttet i Laxå.

 
Ingen bild

dubbel-v

19 juni 2012 14:04

Hoppas att du snart är tillbaka! Ta hand om dig och tack för din blogg!

 
Ingen bild

POS

19 juni 2012 14:40

Jag delar SverigeDemokratens oro och hoppas verkligen det inte beror på sjukdom eller liknande utan att det är ett eget val.

 
Johan

Johan

19 juni 2012 17:12

Instämmer! Hoppas allt är bra med dig och att du återupptar bloggen i framtiden Johnny.

http://www.skyddsjakt.n.nu

 
Ingen bild

Christer \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Krille\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

19 juni 2012 19:21

Håller med dom andra!
Hoppas det inte beror på att något hänt dig och familjen!
Hoppas det löser sig oavsett vad det handlar om. Jag hoppas också på en fortsättning igen när omständigheterna medger detta igen!
Må gott Johnny!

 
Ingen bild

jimmy

19 juni 2012 20:27

Vad ska jag nu läsa om dagarna? Lycka till Johnny...

 
Ingen bild

tankryttarn

19 juni 2012 22:35

vad ledsamt!!! mycket läsvärt och den ända bloggen va ja vet.. håller tummarna att du kör den vidare snart igen.

 
Ingen bild

Jazz

20 juni 2012 09:43

Shit. Vem ska jag nu bråka med :-) Ha de bra Johnny.

 
Ingen bild

Skogshuggarn

20 juni 2012 15:01

Och jag delar både Sverigedemokratens och POS oro över läget,samt alla andras oro som tycker om denna blogg.

 
Ingen bild

belsebub

20 juni 2012 23:38

Hoppas att det löser sig bra!

Fast din besserwisser skräpblogg borde du ju ha spolat ner i toa ihop med ett lass skit för länge sedan.

Det glädjer mig mycket att du slutar med den.

Fan, gör slag i saken och stäng ner skiten helt så gör du många en stor tjänst!

Fast det finns ju en del som inte har förstått vilken stor bluff du är som säkert vill gotta sig i dina besserwisser bloggande

 
Ingen bild

Jehova

20 juni 2012 23:57

belsebub din jävel ! vilken häftig analys du gör , där pressar du din begåvning till max . Den som borde spolas ned i toan med ett lass skit är DU ! ta du och dra dig till baka in i ditt ruttna luftvapenforum och fortsätt att beundra den nytillkomna Hitlermoderatorn.

Sd

 
GalaXyBloggen

GalaXyBloggen

21 juni 2012 08:37

Hoppas det ordnar upp sig för dig. Bloggen är bra, det har varit en läsning man sett fram emot varje dag.

http://galaxybloggen.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter Å

21 juni 2012 18:13

Mycket tråkigt att höra Johnny,hoppas det inte är något allvarligt.Hoppas du och din familj får en trevlig midsommar.Kommer att sakna dina expertinlägg.Bry dej inte om alla negativa pellejönsar,dom är bara avundsjuka på din kunskap . Lycka till med dina bekymmer.

 
Ingen bild

Ogster

21 juni 2012 18:26

Belsebub & jehova

Kan ni inte va snälla att skriva i klartext och utan påhittade nick, blir så många spekulationer i onödan annars?

 
Ingen bild

belsebub

22 juni 2012 06:59

he, he, ha, ha

Jehova du eru djävla störtskön!

Fast du verkr ha loft mellan öronen.

 
Ingen bild

Erik

22 juni 2012 11:17

Glad Midsommar Johnny!

 
Ingen bild

tankryttarn

24 juni 2012 12:24

saknar all spännade läsning redan!! inget att läsa när man har ont och ligger sömnlös på nätterna :( :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johnny Ottosson - 20 juni 2023 21:00

  En ammunitionstest!   Klassiska Baracuda med tre olika vikter och betydligt bättre burk.     När jag köpte min gamla BSA Ultra på sommaren 2006 så betalade jag £249 vilket kompletterades med £89 för kikarsiktet och ytterligare 2 x £4...

Av Johnny Ottosson - 11 april 2023 19:00

  Brno nummer 5 Ett vackert vapen, bara stål och trä dessutom.   Även denna gång så kommer temat att vara rimfire/”salongsgevär”/småviltstudsare/kantantänt/22LR eller vad man nu egentligen vill kalla den här vapengruppen. Jag har...

Av Johnny Ottosson - 19 mars 2023 17:00

  På dryga distanser...   Att skjuta över 40 meter med 177/8J är en utmaning utomhus. Idag blev det en sväng till huset och eftersom det var någorlunda vindstilla så tog jag min lilla Crosman 1701 Bullpup - i allt väsentligt drivlinan av e...

Av Johnny Ottosson - 26 februari 2023 17:00

Skön söndag!   Idag blev det en sväng runt de nya domänerna. Även den här helgen så kunde jag inte motstå frestelsen att åter igen ta med min gamla BSA ut till huset för lite skytte över 40 meter. Man kan alltså säga att förra helgen g...

Av Johnny Ottosson - 25 februari 2023 21:30

    Plastic fantastic!     Syntetstockar har blivit allt mer populära! Syntetstockar är numera nästan mer talrika än stockar av trä eller laminat och i takt med behoven av bättre lönsamhet, liksom rådande designtrender för skjutvapen, ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Luftgevär. Detta är portalen till luftvapenvärlden i Sverige. Här finns alla nyheter om luftvapen samt länkar så att man kan gå vidare till alla sidor i Sverige som intresserar luftvapenentusiaster.

Fråga mig

868 besvarade frågor

Omröstning

Är Airpang en meningsfull del av din luftvapenhobby som tillför dig nytta?
 Ja, oundgänglig
 Ja, bra och nyttig
 Tja, kul men inte mer
 Nej, slöläser bara ibland
 Nej, kommer aldrig mer att besöka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

AirPang Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards