Airpang

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Besöksrekord...

Av Johnny Ottosson - 10 mars 2012 10:00


All time high !


Fler än någonsin, plats 11 på 100 i topp...


Idag ramlade det ner ett mail med gratulationer till att min blogg har nått sin all time high hittils. Med 386 st besökare på 24 timmar så är det gamla rekordet på 354 st slaget med god marginal. Naturligtvis så beror detta på en stor mängd utländska besökare som är nyfikna på FXs alla nyheter för säsongen.


Trots att jag har givit en utförlig beskrivning på engelska på de ledande utländska forumen så är det ändå många som söker upp bloggen i hopp om att hitta ytterligare lite nyheter, något som de dessvärre inte hittar.



 
 
anonym

anonym

10 mars 2012 10:34

kan du länka mig snälla

http://gosans-blogg.bloggplatsen.se

Johnny Ottosson

10 mars 2012 10:41

Tyvärr inte.

Jag länkar bara till sidor som endera berör den här typen av skytte eller sidor som kontinuerligt rapporterar om Airpangs verksamhet och därmed anses ha ett allmänintresse för vår hobby.

Hade jag länkat till alla sidor som ger mig länkförfrågningar så hade jag urvattnat mitt länkarkiv och sänkt läsvärdet för mina läsare.

Det är alltså absolut inget fel på din blogg men den har ett innehåll som inte stämmer ihop med mitt innehåll.

Få av mina läsare är alltså intresserade av att läsa om kvinnligt tonårsmode eller följa din glosträning i engelska.

Det är dock bra att du frågar, för den som frågar och tar sig för att söka sig framåt i tillvaron kommer för eller senare att nå framgång.

Lycka till.

 
Ingen bild

ocy

10 mars 2012 13:18

Grattis Jonny!
Nu har du fått ytterligare en bekräftelse på att det är många som uppskattar din blogg. Mycket matnyttigt och sakligt. Bevisligen tillför ditt arbete mycket för dom som är intresseraade av luft skytte, ffa. de som är intresserade av FX. Iom. att FX ligger i ett högre pris segment än andra utländska bössor så är det oerhört värdefullt att läsa dina inlägg om FX kvalité, prestanda och precition.

Johnny Ottosson

10 mars 2012 13:46

Tack.

 
Ingen bild

POS

10 mars 2012 16:00

"Få av mina läsare är alltså intresserade av att läsa om kvinnligt tonårsmode eller följa din glosträning i engelska."

Näst efter luftvapen är det väll ditt största intresse Johnny. ;)

Johnny Ottosson

10 mars 2012 18:44

Om du vill så kan jag köra några sådana inlägg bara för att glädja dig?

 
Ingen bild

POS

10 mars 2012 20:09

Håll dig till .30 så blir jag nöjd :)
Kul att bloggen är populär.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johnny Ottosson - 20 juni 2023 21:00

  En ammunitionstest!   Klassiska Baracuda med tre olika vikter och betydligt bättre burk.     När jag köpte min gamla BSA Ultra på sommaren 2006 så betalade jag £249 vilket kompletterades med £89 för kikarsiktet och ytterligare 2 x £4...

Av Johnny Ottosson - 11 april 2023 19:00

  Brno nummer 5 Ett vackert vapen, bara stål och trä dessutom.   Även denna gång så kommer temat att vara rimfire/”salongsgevär”/småviltstudsare/kantantänt/22LR eller vad man nu egentligen vill kalla den här vapengruppen. Jag har...

Av Johnny Ottosson - 19 mars 2023 17:00

  På dryga distanser...   Att skjuta över 40 meter med 177/8J är en utmaning utomhus. Idag blev det en sväng till huset och eftersom det var någorlunda vindstilla så tog jag min lilla Crosman 1701 Bullpup - i allt väsentligt drivlinan av e...

Av Johnny Ottosson - 26 februari 2023 17:00

Skön söndag!   Idag blev det en sväng runt de nya domänerna. Även den här helgen så kunde jag inte motstå frestelsen att åter igen ta med min gamla BSA ut till huset för lite skytte över 40 meter. Man kan alltså säga att förra helgen g...

Av Johnny Ottosson - 25 februari 2023 21:30

    Plastic fantastic!     Syntetstockar har blivit allt mer populära! Syntetstockar är numera nästan mer talrika än stockar av trä eller laminat och i takt med behoven av bättre lönsamhet, liksom rådande designtrender för skjutvapen, ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Luftgevär. Detta är portalen till luftvapenvärlden i Sverige. Här finns alla nyheter om luftvapen samt länkar så att man kan gå vidare till alla sidor i Sverige som intresserar luftvapenentusiaster.

Fråga mig

868 besvarade frågor

Omröstning

Är Airpang en meningsfull del av din luftvapenhobby som tillför dig nytta?
 Ja, oundgänglig
 Ja, bra och nyttig
 Tja, kul men inte mer
 Nej, slöläser bara ibland
 Nej, kommer aldrig mer att besöka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

AirPang Gästbok


Skapa flashcards