Airpang

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Goda nyheter

Av Johnny Ottosson - 4 november 2010 23:00


Grövsten

 

En mycket trevlig deltagare på Airgun har nu blivit utnämnd till Moderator. Ett mycket gott val om jag får säga det själv. Ifrån en annan tid med ett och annat ordentligt stolpskott så har Airgun numera en mycket bra lineup med trevliga och duktiga människor i ledningsgruppen. Låt oss nu hoppas att man även kan få till en ordentlig nystart och åter börja få upp lite trafik i sin verksamhet igen.


Just nu känns det ju lite som upp-o-nervända världen när man får vända sig till ett renodlat nybörjarforum som LuftvapenInfo för att få uppleva lite tempo och puls i engagemanget.


Airgun kan mycket bättre än så, därför får vi hoppas att man kör så det ryker nu framöver.

 
 
Ingen bild

Max54

5 november 2010 18:18

Grövsten är nog dörrvakt på airgun...;)

Johnny Ottosson

5 november 2010 21:00

Hehehe..

En jättetrevlig kille är det oavsett..

 
Ingen bild

-Jonas-

6 november 2010 13:24

Ja Grövsten är onekligen en bra och trevlig kille...trots sitt massiva yttre ;)

Johnny Ottosson

6 november 2010 13:57


Kul att ni har fått ihop ett så bra gäng nu.

:-)

Elvis har ju varit med i princip sedan forumet öppnade, Erik är nog en av de genuint trevligaste personer jag har träffat inom hobbyn. Grövsten har alltid varit en riktigt bra kille, även om vi kanske inte alltid har tyckt samma sak i vissa frågor. Hos honom så märks det att han är präglad av de goda sidorna ifrån bikerkulturen.

Däremot så får ni ta o börja posta lite, det finns ju bara två stycken över 10.000 post trots att forumet har varit igång under 6 år!

Av dessa två så har jag dessutom dubbelt så många som Elvis och då har jag inte postat en enda post på nästan ett år.

 
Ingen bild

Erik (airgun)

7 november 2010 19:59

Nu blir jag nästan generad - kramsymbol
...och säger det samma om Dig (kramsymbol nr 2).
Ha det!
/e

 
Ingen bild

Grövsten

7 november 2010 21:19

Även jag tackar så mycket..för dom snälla orden... :-)
Och tror att Airgun har mycket kvar att ge..

Keep up the good work !

// G.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johnny Ottosson - 20 juni 2023 21:00

  En ammunitionstest!   Klassiska Baracuda med tre olika vikter och betydligt bättre burk.     När jag köpte min gamla BSA Ultra på sommaren 2006 så betalade jag £249 vilket kompletterades med £89 för kikarsiktet och ytterligare 2 x £4...

Av Johnny Ottosson - 11 april 2023 19:00

  Brno nummer 5 Ett vackert vapen, bara stål och trä dessutom.   Även denna gång så kommer temat att vara rimfire/”salongsgevär”/småviltstudsare/kantantänt/22LR eller vad man nu egentligen vill kalla den här vapengruppen. Jag har...

Av Johnny Ottosson - 19 mars 2023 17:00

  På dryga distanser...   Att skjuta över 40 meter med 177/8J är en utmaning utomhus. Idag blev det en sväng till huset och eftersom det var någorlunda vindstilla så tog jag min lilla Crosman 1701 Bullpup - i allt väsentligt drivlinan av e...

Av Johnny Ottosson - 26 februari 2023 17:00

Skön söndag!   Idag blev det en sväng runt de nya domänerna. Även den här helgen så kunde jag inte motstå frestelsen att åter igen ta med min gamla BSA ut till huset för lite skytte över 40 meter. Man kan alltså säga att förra helgen g...

Av Johnny Ottosson - 25 februari 2023 21:30

    Plastic fantastic!     Syntetstockar har blivit allt mer populära! Syntetstockar är numera nästan mer talrika än stockar av trä eller laminat och i takt med behoven av bättre lönsamhet, liksom rådande designtrender för skjutvapen, ...

Presentation


Välkommen till bloggen om Luftgevär. Detta är portalen till luftvapenvärlden i Sverige. Här finns alla nyheter om luftvapen samt länkar så att man kan gå vidare till alla sidor i Sverige som intresserar luftvapenentusiaster.

Fråga mig

868 besvarade frågor

Omröstning

Är Airpang en meningsfull del av din luftvapenhobby som tillför dig nytta?
 Ja, oundgänglig
 Ja, bra och nyttig
 Tja, kul men inte mer
 Nej, slöläser bara ibland
 Nej, kommer aldrig mer att besöka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

AirPang Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards